Rezultati istraživanja o vjerodostojnosti web stranica sveučilišta Stanford
Kategorija: Edukacija
Kako možete povećati vjerodostojnost vaše web stranice? Sabrali smo 10 smjernica za povećanje vjerodostojnosti Vaše web stranice. Ove smjernice temelje se na tri godine istraživanja koje uključuje preko 4500 ljudi.
Stanford vodič za web vjerodostojnost
- Olakšajte posjetitelju da provjeri informaciju na Vašoj web stranici
Vjerodostojnost Vaše web stranice možete povećati pružanjem citata, referenci te poveznica na izvorne materijale za informacije koje prezentirate. Čak i ukoliko posjetitelji ne provjere Vaše reference Vi ste pokazali pouzdanje u svoj materijal.
Istražvanja koja podupiru tezu: chi00, chi01a, ptl02, unp - Pokažite da postoji stvarna organizacija iza Vaše web stranice
Dokaz da Vaša web stranica pripada legitimnoj organizaciji povećat će vjerodostojnost. Jednostavan način da to učinite je pružanje stvarne fizičke adrese Vaše organizacije čime pokazujete kako niste virtualna stavka koja sutra može nestati. Fotografija Vašeg ureda ili dokaz članstva u nadležnoj instituciji također pomaže.
Istraživanja koja podupiru tezu: chi00, chi01a, chi01b, ptl02 - Istaknite ekspertizu Vaše organizacije i sadržaja ili usluga koje pružate
U Vašoj ekipi su eksperti? Da li su Vaši djelatnici ili pružatelji usluga autoriteti na danom području? Svakako pružite njihove akreditacije. Da li ste suradnik cijenjene organizacije? Svakako to istaknite. Vrijedi i suprotno, nemojte se povezivati sa stranama koje nemaju vjerodostojnost. Vaša vlastita web stranica postaje manje vjerodostojna na temelju te poveznice.
Istraživanja koja podupiru tezu: acm99, chi99, chi00, chi01a, chi01b, ptl02, unp - Pokažite da iza Vaše web stranice stoje iskreni i povjerljivi ljudi
Prvi dio ovog vodiča predlaže Vam da pokažete stvarne ljude iza Vaše web stranice i organizacije. Sljedeći korak je pronaći način da prikažete njihovu vjerodostojnost slikama ili tekstom. Neke web stranice pružaju životopis svojih djelatnika koji govore o obitelji i hobijima.
Istraživanja koja podupiru tezu: chi99, chi01b, unp - Omogućite lagan kontakt
Vrlo jednostavan način podizanja vjerodostojnosti je pružanje kontakt informacija: brojevi telefona i faksa, fizička i email adresa.
Istraživanja koja podupiru tezu: chi00, chi01a, ptl02, unp - Izgled Vaše web stranice treba biti profesionalan ili prikladan Vašem slučaju
Činjenica je da posjetitelji brzo procjenjuju Vašu web stranicu prema vizualnom izgledu. Kod dizajna Vaše web stranice obratite pozornost na razmještaj, tipografiju, slike i dosljednost. Dakako, ne mogu sve stranice dobiti na vjerodostojnosti izgledajući poput IBM.com-a. Vizualni izgled mora odgovarati namjeni.
Istraživanja koja podupiru tezu: chi99, chi00, chi01a, ptl02, unp - Neka Vaša stranica bude lako upotrebljiva i korisna
Ovdje ubacujemo dvije smjernice u jednu. Naša istraživanja pokazuju da web stranice dobivaju na vjerodostojnosti i lakoćom uporabe i korisnošću. Neki vlasnici web stranica zaboravljaju na korisnike pokušavajući prikazati zapanjujuće mogućnosti web tehnologija čime zapravo samo hrane svoj ego a na štetu reputacije.
Istraživanja koja podupiru tezu: acm99, chi99, chi00, chi01a, ptl02, unp - Često osvježavajte sadržaj Vaše internet stranice
Posjetitelji osjećaju veće povjerenje prema web stranicama koje su često osvježavane, nadopunjavane ili provjeravane.
Istraživanja koja podupiru tezu: chi00, chi01a, ptl02, unp - Koristite promotivne materijale u granicama
Ukoliko je moguće, izbjegavajte promotivne materijale na Vašim web stranicama. Ako morate imati oglase, osigurajte lako razlikovanje između sponzorirano i Vašeg sadržaja. Izbjegavajte pop-up oglase, osim ako želite iritirati posjetitelje i izgubiti vjerodostojnost trenutačno. Glede stila izražavanja, pokušajte biti jasni, direktni i iskreni.
Istraživanja koja podupiru tezu: chi00, chi01a, chi01b, ptl02, unp - Izbjegavajte pogreške svih vrsta, bez obzira koliko male bile
Tipografske pogreške i neispravne poveznice štete Vašoj vjerodostojnosti više nego što možete zamisliti. Također je vrlo bitno da održavate Vašu stranicu funkcionalnom i dostupnom u svakom pogledu.
Istraživanja koja podupiru tezu: acm99, chi99, chi00, chi01a, chi01b, ptl02, unp
Za više informacija glede ovog istraživanja kontaktirajte: bjfogg(kod)stanford.edu
Citati
Fogg, B.J. (May 2002). "Stanford Guidelines for Web Credibility." A Research Summary from the Stanford Persuasive Technology Lab. Stanford University. www.webcredibility.org/guidelines
Istraživanje | Detalji | ||||||||
acm99 |
| ||||||||
chi99 |
| ||||||||
chi00 |
| ||||||||
chi01a |
| ||||||||
chi01b |
| ||||||||
ptl02 |
| ||||||||
unp |
|
Updated June, 2002
Kontakt: |
|
Istraživanje o vjerodostojnosti na webu
Stanford Web Credibility Research Site by the Stanford Persuasive Tech Lab.
Šest dokazanih koraka prema uspjehu u internet marketingu
Postoji pogrešna ideja da je moguće ući u online poslovanje, postaviti web posao i zarađivati tisuće za nekoliko dana. Pokopajmo taj mit danas. Niti jedna osoba u web poslovanju koju sam upoznao u svojoj karijeri nije imala takvo... više
Ma nije nama stranica problem
Nama će to napraviti sin od direktorove sestre/mali iz kvarta/kompenzirat ćemo sa klijentom (koji se bavi vulkanizacijom)/mi to možemo dobiti besplatno. I jedini odgovor na takav komentar prospekta je: 'Želimo Vam sve... više
Agencija za nekretnine u TYPO3 CMS-u
Dosta agencija za nekretnine pokušava kreirati kompleksnije web stranice sa mogućnostima kvalitetnog unosa i prikaza nekretnina. Za TYPO3 CMS već postoji vrlo kvalitetna ekstenzija upravo za tu namjenu - Realty Manager. više
Efekt akumulacije na webu
Često dolazim u dodir sa klijentima koji traže rezultate jučer. Ili prekjučer. Na žalost, ili na sreću, takvim klijentima najčešće mogu odgovoriti jedino da izvade novčanik i da se pomole nad njim. Čini se da je jedan od... više
Registracija domene
Zašto trebate registrirati domenu čak i ako ne planirate uskoro izraditi internet stranicu. više