Što je CPC (Cost per Click) marketing?

Kategorie: Marketing
U doslovnom prijevodu ova kratica znači "cijena po kliku" a označava model plaćanja internet oglašavanja u kojem oglašivač za oglas plaća tek kada posjetitelj klikne na njegov oglas. Prikazivanje oglasa najčešće je besplatno u ovom modelu.
U standardnom modelu internet oglašavanja oglašivači plaćaju oglašavanje po fiksnim i unaprijed dogovorenim cijenama. Problem ovakvog modela oglašavanja je manjak fleksibilnosti. Ukoliko stranici na kojoj je oglas iznenada poraste ili padne posjećenost oglašivač i dalje plaća istu cijenu za veću/manju uslugu. CPC (Cost per Click) model oglašavanja daje fleksibilan odgovor na ovaj problem.
Rješenje je u činjenici da oglašivač plaća tek kada posjetitelj klikne na njegov oglas. U slučaju porasta ili pada posjećenosti oglašivač će jednostavno platiti sukladno veći ili manji broj klikova na svoj oglas. Uz ovu pogodnost CPC najčešće dolazi uz mogućnost limitiranja potrošnje kako se ne bi premašio budžet oglašivača. Time je oglašivač zaštićen i sa strane preplaćivanja za malu uslugu i sa strane preplaćivanja zbog promjene posjećenosti.
Cijena po kliku određuje se ili prema fiksnoj ili prema aukcijskoj tarifi. Kod fiksne tarife cijena je jednostavno zadana unaprijed. Kod aukcijske tarife, cijena ovisi o ponudi konkurencije za isti klik.
Najveći ponuđači CPC modela marketinga su Google AdWords, Yahoo! Search Marketing te Microsoft adCenter. Sve tri mreže funkcioniraju u modelu aukcijske tarife. Cost per click - (cijena klika) varira od tražilice do tražilice te ovisi o konkurenciji za danu ključnu riječ.
U ponudi Evoriona nalaza se marketinške kampanje koje uključuju oglašavanje prema CPC modelu. Ukoliko ste zainteresirani oglašavati Vašu tvrtku prema ovom modelu slobodno nas kontaktirajte.

Rezultati istraživanja o vjerodostojnosti web stranica sveučilišta Stanford
Kako možete povećati vjerodostojnost vaše web stranice? Sabrali smo 10 smjernica za povećanje vjerodostojnosti Vaše web stranice. Ove smjernice temelje se na tri godine istraživanja koje uključuje preko 4500 ljudi. [mehr]

Ma nije nama stranica problem
Nama će to napraviti sin od direktorove sestre/mali iz kvarta/kompenzirat ćemo sa klijentom (koji se bavi vulkanizacijom)/mi to možemo dobiti besplatno. I jedini odgovor na takav komentar prospekta je: 'Želimo Vam sve... [mehr]

Agencija za nekretnine u TYPO3 CMS-u
Dosta agencija za nekretnine pokušava kreirati kompleksnije web stranice sa mogućnostima kvalitetnog unosa i prikaza nekretnina. Za TYPO3 CMS već postoji vrlo kvalitetna ekstenzija upravo za tu namjenu - Realty Manager. [mehr]

Efekt akumulacije na webu
Često dolazim u dodir sa klijentima koji traže rezultate jučer. Ili prekjučer. Na žalost, ili na sreću, takvim klijentima najčešće mogu odgovoriti jedino da izvade novčanik i da se pomole nad njim. Čini se da je jedan od... [mehr]

Registracija domene
Zašto trebate registrirati domenu čak i ako ne planirate uskoro izraditi internet stranicu. [mehr]