Google PageRank

Kategorie: Tražilice
Google PageRank je algoritam za analizu linkova nazvan po Larry Page-u a poznat je po numeričkoj ocjeni od 0 do 10 koju Google pridjeljuje web stranicama na temelju tog algoritma. Uz Google PageRank vezano je mnogo mitova od kojih puno njih danas ne stoji. Kako bi imali ispravan stav prema Google PageRanku potrebno je ispraviti nekoliko zabluda između kojih je i zabluda da ne treba razmjenjivati linkove sa stranicama malog PageRanka.
Provjerite Google PageRank Vaše stranice
Saznajte koji je Google PageRank Vaše domene pomoću ovog jednostavnog alata. Jednostavno unesite Vašu domenu u polje (primjer: www.mojadomena.hr) i saznajte rezultat trenutno.
PageRank je algoritam za analizu web poveznica (linkova) imenovan po Larry Pageu, kojeg koristi Google tražilica za dodjeljivanje brojčane težine svake web poveznice sa svrhom određivanja relativne važnosti svakog linka na internetu. PageRank je Googleov zaštitni znak, a proces određivanja PageRanka je patentiran.
Sam Google opisuje PageRank na sljedeći način:
"PageRank oslanja se na jedinstveno demokratsko svojsto interneta koristeći njegovu ogromnu strkturu poveznica (linkova) kao indikator vrijednosti pojedinačne stranice. Praktično, Google interpretira link sa stranice A prema stranici B kao glas stranice A za stranicu B. No Google razmatra više faktora od samog volumena glasova ili poveznica koje neka stranica prima. Google također analizira stranice koje daju glasove/poveznice. Glasovi stranica koje su i same 'važne' imaju više težine te više doprinose pri izračunu PageRanka."
Saznajte PageRank bilo koje domene
Prije nego nastavimo diskusiju saznajte PageRank bilo koje domene sljedećim jednostavnim alatom. Sve što je potrebno učiniti je unijeti domenu (primjerice: www.domena.hr) i pritiskom na gumb 'Učitaj Google PageRank' doći ćete do trenutnog PageRanka domene.
Nastavak diskusije o PageRanku
Drugim riječima, PageRank je rezultat glasanja svih ostalih stranica na internetu na temu 'koliko je bitna ova stranica'. Link jedne stranice na drugu računa se kao glas podrške. Stranica na koju postoji puno poveznica sa stranica 'visoke važnosti' i sama će imati visoki PageRank.
Google dodjeljuje numeričku vrijednost od 0 do 10 svakoj stranici na internetu. Poznato je da na PageRank utječu i drugi faktori poput relevantnosti ključnih riječi na stranici te broj posjeta stranice prema mjerenju Google toolbara. Kako bi se spriječila manipulacija Google ne otkriva na koji način ostali faktori utječu na PageRank.
Prema mnogim kometarima SEO stručnjaka da se zaključiti da je PageRank algoritam, u suradnji sa ostalim sustavima Google tražilice, dosegnuo točku razvoja kada je za korisnika koji teži SEO optimizaciji postalo najisplativije koristiti se prirodnim metodama promocije web stranica, a prije svega kvalitetnim sadržajem.

Šest dokazanih koraka prema uspjehu u internet marketingu
Postoji pogrešna ideja da je moguće ući u online poslovanje, postaviti web posao i zarađivati tisuće za nekoliko dana. Pokopajmo taj mit danas. Niti jedna osoba u web poslovanju koju sam upoznao u svojoj karijeri nije imala takvo... [mehr]

Rezultati istraživanja o vjerodostojnosti web stranica sveučilišta Stanford
Kako možete povećati vjerodostojnost vaše web stranice? Sabrali smo 10 smjernica za povećanje vjerodostojnosti Vaše web stranice. Ove smjernice temelje se na tri godine istraživanja koje uključuje preko 4500 ljudi. [mehr]

Ma nije nama stranica problem
Nama će to napraviti sin od direktorove sestre/mali iz kvarta/kompenzirat ćemo sa klijentom (koji se bavi vulkanizacijom)/mi to možemo dobiti besplatno. I jedini odgovor na takav komentar prospekta je: 'Želimo Vam sve... [mehr]

Agencija za nekretnine u TYPO3 CMS-u
Dosta agencija za nekretnine pokušava kreirati kompleksnije web stranice sa mogućnostima kvalitetnog unosa i prikaza nekretnina. Za TYPO3 CMS već postoji vrlo kvalitetna ekstenzija upravo za tu namjenu - Realty Manager. [mehr]

Efekt akumulacije na webu
Često dolazim u dodir sa klijentima koji traže rezultate jučer. Ili prekjučer. Na žalost, ili na sreću, takvim klijentima najčešće mogu odgovoriti jedino da izvade novčanik i da se pomole nad njim. Čini se da je jedan od... [mehr]