10 razloga zašto poslovati i online

Kategorie: Edukacija
Nakon naglog pada u gospodarstvu mnoge domaće tvrtke i tvrtke u začetku pitaju se vrlo bitno pitanje: biti ili ne biti online?
Razmislite o sljedećim statistikama. Iako u padu, prosječni porast online poslovanja je 25% godišnje. 81% malih poduzetnka koji su imali online prisutnost tijekom protekle 2010 godine zadobili su nove klijente, a time i povećanje prodaje i profitabilnosti prema istraživanju Harris Interactiva.
Ako Vas ovo nije uvjerilo da trebate imati i online segment poslovanja razmotrite i sljedećih deset točaka koje će Vam ponuditi još deset solidnih razloga zašto početi poslovati i online.
- Novo tržište
Internet je stvorio čitavo novo tržište koje je svojim eksplozivnim rastom i golemom veličinom već promijenilo naše poimanje tradicionalnog poslovanja. Tvrtke poput Amazona i Ebaya su ostvarile apsolutnu dominaciju na područjima gdje su samo nekoliko godina ranije vladali tradicionalni poslovni sustavi "od cigle i cementa". No kako bi bili uspješni na internetu ne morate biti veličine Amazona ili Ebaya. Mnoge manje i srednje tvrtke uspješno su izgradile vrlo isplativu internet prisutnost. Zapravo, istraživanja pokazuju, kako će male i srednje tvrtke biti glavna okosnica porasta internet poslovanja u dolazećim godinama. - Internet je savšeno okružje za poslovanje
Kako bi ostvarili prodaju potrebno je da kupci posjete Vaš dućan ili ured. Na internetu, Vaš dućan može biti tek jedan klik udaljen od potencijalnih kupaca. Uz ispravan marketing, Vaš internet dućan može imati daleko više kupaca nego se ikada možete nadati ostvariti u stvarnom prodajnom prostoru. - Imidž tvrtke
Prodavali putem interneta ili ne, u današnjem svijetu morate imati pristunost na internetu. U suprotnom se može dogoditi da Vas ne baš zanemariv broj potencijalnih kupaca jednostavno ne shvati ozbilno. Privlačna i funkcionalna internet stranica svakako podiže imidž tvrtke, pogotovo ako kvalitetno prezentira odličan proizvod i relevantan sadržaj. - Bolja podrška klijentima
Pribavljanje novih klijenata te njihovo zadržavanje ključni su faktori poslovnog procesa. Zahvaljujući internet tehnologiji, podrška klijentima postala je daleko efikasnija. Bolja podrška klijentima, očito, direktno povlači veće zadovoljstvo pruženom uslugom te povećanje profitabilnosti. - Omogućite lakši pristup informacijama
Pred tek nekoliko godina tvrtkama je bilo potrebno nekoliko dana da bi dostavile proizvode ili osvježene informacije svojim klijentima. Danas stvari stoje daleko drugačije. Danas možete gotovo trivijalno izmijeniti informacije vezane uz Vaš proizvod ili tvrtku te ih objaviti javnosti u roku nekoliko sati. - Režite troškove
Nove tehnologije Vam omogućuju da preselite gotovo svaki dio Vašeg poslovanje na internet. Dostava, naplata, nabava, posredovanje i sl. Optimizacija ovih procesa kroz internet sustave omogućuje drastiče redukcije troškova. Primjerice tvrtke mogu reducirati više od 5% održavanja, reparacije i tekućih troškova. Tih 5% uštede može se prevesti u daleko veći ukupni profit! - Mogućnost vrlo jeftinog poslovanja 24 sata dnevno
Kako drugačije prodavati i dok osoblje spava? Najveća prednost internet poslovanja je u činjenici da su internet dućani otvoreni 24 sata diljem svijeta. Zahvaljujući internet, u vrijeme dok je Vaš dućan zatvoren, Vaša internet prodaja može biti Veća od prometa u Vašem dućanu. - Mali početni troškovi
Pokretanje internet stranice ne zahtjeva velika ulaganja. Internet stranice su vrlo fleksibilni alati koje je moguće postupno nadograđivati u skladu sa zahtjevima i porastom posjećenosti. Nije rijetkost da internet stranice otplate svoje inicijalno ulaganje unutar samo 12 mjeseci. - Vaša stvarna lokacija postaje manje bitna
Internet Vam omogućuje poslovanje iz gotovo svakog kutka svijeta. Vaša stvarna, fizička lokacija, osim u nekim slučajevima, postaje daleko manje bitna. - Postanite globalni
Zahvaljujući internetu možete trenutačno postati globalni igrač. Čak niti za to Vam nisu potrebne ogromne svote. Postoje doslovno stotine vertikalnih i horizontalnih internet tržišta. Za nominalnu naknadu, na takvim internet tržištima ćete ostvariti pristup velikom broju potencijalnih kupaca diljem svijeta.
Kao i u svakom poslovanju tako i u internet poslovanju za uspjeh su potrebni isti sastojci. Odlična ideja, solidan poslovni plan, vrijednost koju nudite klijentu te Vaša osobna čvrsta vjera u uspjeh i održivost.
Želim Vam svaku sreću i uspjeh u internet poslovanju u 2011.

Evorion na VOIP tehnologiji
Tvrtka Evorion potpuno je prebacila svoju komunikaciju na VOIP tehnologije. Za Vas se promijenio jedino broj kojeg pozivate kako bi kontaktirali naš ured. Vjerujemo da smo i ovim potezom poboljšali razinu i kvalitetu Evorion... [mehr]

Najam programera
Kupovina skupih programa danas uključuje i cijenu adaptacije paketa za konkretnu uporabu u Vašoj poslovnoj situaciji. Uz kupnju gotovih paketa postoji i opcija otvorenog koda. Iako otvoreni kod ima mnoge prednosti, jedna od... [mehr]

Što je CPC (Cost per Click) marketing?
U doslovnom prijevodu ova kratica znači "cijena po kliku" a označava model plaćanja internet oglašavanja u kojem oglašivač za oglas plaća tek kada posjetitelj klikne na njegov oglas. Prikazivanje oglasa najčešće... [mehr]

Zašto Open Source programska rješenja?
U počecima računalne revolucije programska rješenja temeljila su se na vlasničkom modelu distribucije. Klijent bi platio za licencu programskog rješenja a s licencom bi dobio pravo na korištenje i održavanje danog programskog... [mehr]

Šest dokazanih koraka prema uspjehu u internet marketingu
Postoji pogrešna ideja da je moguće ući u online poslovanje, postaviti web posao i zarađivati tisuće za nekoliko dana. Pokopajmo taj mit danas. Niti jedna osoba u web poslovanju koju sam upoznao u svojoj karijeri nije imala takvo... [mehr]