Google AdWords - oglasne kampanje za svačiji džep
Sa Google AdWords alatom možete vrlo lako oglasiti Vašu tvrtku na prvoj stranici Google rezultata pretrage za Vama bitne ključne riječi. Bez obzira na količinu uloženih sredstava oglase možete postaviti na Google tražilicu i Google partnersku mrežu. Oglašavanje će Vam biti naplaćeno tek kada netko klikne na Vaše oglase!
AdWords oglasi prikazuju se na prvoj stranici uz rezultate pretrage kada netko na Google tražilici traži Vama bitne ključne riječi. Na taj način Vaši oglasi prikazuju se publici koja je zainteresirana za Vaš posao. Kada osoba klikne na Vaš oglas biva poslana na Vaše internet stranice, a Google Vam omogućuje statističko praćenje klikova. Vaše oglase možete prikazivati i na rastućoj Google partnerskoj mreži, čime Vaše oglase postavljate na internet stranice Google partnera.
Primjer Google stranice sa rezultatima pretrage 'prodaja stanova'. Stranica je puna Google AdWords oglasa zbog velike konkurencije:
AdWords oglas je moguće postaviti i na drugim jezicima, te na taj način učiniti svoju ponudu dostupnom i ciljanoj skupini korisnika sa stranih tržišta.
Kompleksni dio procesa poput kreiranja i optimizacije oglasa kako bi postigli maksimalni novčani učinak prepustite nama. Uz naknadu od 20% postići ćete idealan učinak Vaše marketinške AdWords kampanje.
Za sva dodatna pitanja slobodno nas kontaktirajte i zatražite neobvezujuću ponudu.

Evorion na VOIP tehnologiji
Tvrtka Evorion potpuno je prebacila svoju komunikaciju na VOIP tehnologije. Za Vas se promijenio jedino broj kojeg pozivate kako bi kontaktirali naš ured. Vjerujemo da smo i ovim potezom poboljšali razinu i kvalitetu Evorion... [more]

Najam programera
Kupovina skupih programa danas uključuje i cijenu adaptacije paketa za konkretnu uporabu u Vašoj poslovnoj situaciji. Uz kupnju gotovih paketa postoji i opcija otvorenog koda. Iako otvoreni kod ima mnoge prednosti, jedna od... [more]

Što je CPC (Cost per Click) marketing?
U doslovnom prijevodu ova kratica znači "cijena po kliku" a označava model plaćanja internet oglašavanja u kojem oglašivač za oglas plaća tek kada posjetitelj klikne na njegov oglas. Prikazivanje oglasa najčešće... [more]

10 razloga zašto poslovati i online

Nakon naglog pada u gospodarstvu mnoge domaće tvrtke i tvrtke u začetku pitaju se vrlo bitno pitanje: biti ili ne biti online? [more]

Zašto Open Source programska rješenja?
U počecima računalne revolucije programska rješenja temeljila su se na vlasničkom modelu distribucije. Klijent bi platio za licencu programskog rješenja a s licencom bi dobio pravo na korištenje i održavanje danog programskog... [more]