Koliko su učinkovite Vaše stranice?

Kategorie: Edukacija
Za Vas pratimo kako se Vaša stranica koristi, tko su njezini posjetitelji i s kojih stranica su došli do Vas. Razlika između padeža ili jednine i množine kod dvije ključne riječi može značiti nekoliko stotina posjeta mjesečno i jednako toliko potencijalnih kupaca ili poslovnih suradnika. Dopustite nam da usmjerimo Vaše napore jer se rezultati ne postižu nasumično.
S jedne strane internet stranice su kao i stvarni život, ako znate tko dolazi pogledati Vaš izlog stavit ćete prave stvari na police.
Pomoći ćemo Vam da bolje upoznate Vaše posjetitelje pažljivom analizom i kontinuiranim praćenjem događanja na internet stranici. Vama prilagođenim statistikama možemo Vam pokazati koliko je Vaša internet stranica zaista učinkovita. Na vrijeme saznajte gdje su Vaše jake i slabe točke. Tada će biti lako donijeti prave odluke. Vaš uspjeh može ovisiti o ovim informacijama!
Informacija o tome koje ključne riječi staviti na naslovnicu može znatno promijeniti strukturu posjetitelja Vaše stranice. Dok jedna ključna riječ može privući publiku koja je tek djelomično ili možda čak potpuno nezainteresirana za Vaš proizvod, promjena padeža neke fraze ili zamjena riječi može donijeti osjetljivu promjenu u količini kontakata koje ostvarujete.
Informacije poput vremena zadržavanja na pojedinim stranicama ili pak broja posjetitelja koji sa pojedinih stranica napuštaju Vaš web može Vam pomoći da uklonite slabosti i povisite kvalitetu i prezentaciju informacija.

Evorion na VOIP tehnologiji
Tvrtka Evorion potpuno je prebacila svoju komunikaciju na VOIP tehnologije. Za Vas se promijenio jedino broj kojeg pozivate kako bi kontaktirali naš ured. Vjerujemo da smo i ovim potezom poboljšali razinu i kvalitetu Evorion... [mehr]

Najam programera
Kupovina skupih programa danas uključuje i cijenu adaptacije paketa za konkretnu uporabu u Vašoj poslovnoj situaciji. Uz kupnju gotovih paketa postoji i opcija otvorenog koda. Iako otvoreni kod ima mnoge prednosti, jedna od... [mehr]

Što je CPC (Cost per Click) marketing?
U doslovnom prijevodu ova kratica znači "cijena po kliku" a označava model plaćanja internet oglašavanja u kojem oglašivač za oglas plaća tek kada posjetitelj klikne na njegov oglas. Prikazivanje oglasa najčešće... [mehr]

10 razloga zašto poslovati i online

Nakon naglog pada u gospodarstvu mnoge domaće tvrtke i tvrtke u začetku pitaju se vrlo bitno pitanje: biti ili ne biti online? [mehr]

Zašto Open Source programska rješenja?
U počecima računalne revolucije programska rješenja temeljila su se na vlasničkom modelu distribucije. Klijent bi platio za licencu programskog rješenja a s licencom bi dobio pravo na korištenje i održavanje danog programskog... [mehr]